Podpora #1484
Aktualizováno uživatelem Jiří Patera před téměř 8 roky
------- Forwarded message -------
From: "Jan Staněk" <jan.stanek@flea.cz>
To: "Jiří Patera" <jiri.patera@gmail.com>, "Matěj Kraus" <matej.kraus@primda.net>
Cc:
Subject: FW: FW: FLEXIM
Date: Wed, 26 Jul 2017 15:42:58 +0200
Ahoj, prosím podívejte se na to. Založte na to prosím požadavek a dejte do sledování mě i Ondru Brilla. Pokud by práce přesáhla 2h nepokračujte a dejte mi vědět.
Díky, Honza
----------
From: Brill, Ondrej [mailto:ondrej.brill@data-ing.cz]
Sent: Wednesday, July 26, 2017 9:34 AM
To: jan.stanek@flea.cz; Ing. Adam Sluka, FLEA s.r.o. <adam.sluka@flea.cz>
Cc: David Hnat <david.hnat@data-ing.cz>; Jan Hruska <jan.hruska@data-ing.cz>
Subject: Fwd: FW: FLEXIM
Ahoj,
na FN Plzeň je další problém se spuštěním klienta Flexim, jedná se o problém s proxy serverem, viz komunikace.
Za FN Plzeň řeší:
Karel Východský (SIS-IB)
mail : vychodsky@fnplzen.cz
tel : +420 377 402 252 (2252)
Prosím o prověření / nápravu, tzn. objednávám práci Vašeho technika.
Pokud tedy nebude chyba na Vaší straně, žádám aby práce Vašeho technika nepřesáhla 2h. Pokud si řešení bude vyžadovat více času, kontaktujte pana Hnáta a domluvte se na dalším postupu.
S pozdravem
Ondřej Brill
Data-Ing, s.r.o.
CZ, 326 00 Plzeň, Brojova 2113/16
+420 607 125 984 | ondrej.brill@data-ing.cz
www.data-ing.cz
----------
---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Vychodsky Karel <VYCHODSKY@fnplzen.cz>
Datum: 25. července 2017 8:24
Předmět: FW: FLEXIM
Komu: "ondrej.brill@data-ing.cz" <ondrej.brill@data-ing.cz>
Dobry den,
Problem je s největší pravdepodobnosti v tom, ze nase proxyna pouziva pro SSL svůj certifikat. Do Internet Exploreru ho naimportujeme domenovou politikou, do tech par Firefoxu a Google Chromu, co tu ve FN mame, ho nahazime rucne, a u ostatních programu je to vicemene celkem ‚vochmatika‘..
Od p. Jirouska se na Vas server v Internet Exploreru dostaneme (https://flea.flexim.cz:443), vrati 404ku, coz je OK.
Potrebovali bychom tomu programu vysvětlit, ze ma používat nas certifikat pro komunikaci, nekam ho naimportovat nebo tak. Zkousel jsem ho naimportovat v nastaveni Javy, ale neuspesne, to nezabralo.
Mate nejaky tip?? Dekuji..
S pozdravem,
Karel Východský (SIS-IB)
mail : vychodsky@fnplzen.cz
tel : +420 377 402 252 (2252)
----------
From: Jirousek Martin
Sent: Tuesday, July 25, 2017 8:08 AM
To: Vychodsky Karel
Cc: CVS Bory Velin; Stovicek Vladimir
Subject: FLEXIM
Ahoj,
Pořád FLEXIM nejde spustiti…..
Přeposílám email od pana Brilla ….
Dále následně prosím opravit na PC u vedoucího p.Šťovíčka – celý den bude mimo, ale bude mít PC zapnuté……PO-referent 6
A druhý počítač na našem Velíně na Borech - (telefon 2530) – PC – CVS-Velín
Děkuji
MARTIN J
----------
From: Brill, Ondrej [mailto:ondrej.brill@data-ing.cz]
Sent: Monday, July 24, 2017 3:52 PM
To: Jirousek Martin
Subject: Re: Odesláno z nástroje Výstřižky
Dobrý den,
dle všeho to vypadá, že klient Flexim nemůže stahovat z našeho serveru.
Řešení:
1. Kontaktujte Vaše IT oddělení, aby prověřili, proč klient nemůže navázat síťovou komunikaci z naším serverem, případně komunikaci povolili.
2. Zkusit přeinstalovat klienta Flexim.
3. Neznámá příčina, musíme analyzovat z naší i Vaší strany.
Zkuste prosím prověřit, poskytnu Vašemu IT součinnost.
Ondřej Brill
----------
Je nutné do PC:
1. aktualizovat / instalovat JAVA
2. instalovat Flexim.exe / ke stažení zde: http://newtopeni.flea.cz/
Aplikace komunikuje na portech:
8080 - protokol http, aktualizace aplikace ( download souborů a knihoven )
443 - protokol https, komunikace klient-server ( komprimované serializované java objekty )
Heslo se přenáší šifrovaně v protokolu HTTPS ( na portu 443 ).
Aplikace Flexim je pouze klient, který komunikuje s naším serverem:
flea.flexim.cz = 88.146.170.9
Ve Windows umí Flexim klient detekovat nastavený proxy server jak z konfigurace v Internet Exploreru na daném počítači,
tak přes tzv. WPAD protokol. Pak komunikace na flea.flexim.cz, samozřejmě probíhá přes tento zákaznický proxy server.
S pozdravem
----------
2017-07-24 12:40 GMT+02:00 Jirousek Martin <JIROUSEKM@fnplzen.cz>:
!image001.png!
From: "Jan Staněk" <jan.stanek@flea.cz>
To: "Jiří Patera" <jiri.patera@gmail.com>, "Matěj Kraus" <matej.kraus@primda.net>
Cc:
Subject: FW: FW: FLEXIM
Date: Wed, 26 Jul 2017 15:42:58 +0200
Ahoj, prosím podívejte se na to. Založte na to prosím požadavek a dejte do sledování mě i Ondru Brilla. Pokud by práce přesáhla 2h nepokračujte a dejte mi vědět.
Díky, Honza
----------
From: Brill, Ondrej [mailto:ondrej.brill@data-ing.cz]
Sent: Wednesday, July 26, 2017 9:34 AM
To: jan.stanek@flea.cz; Ing. Adam Sluka, FLEA s.r.o. <adam.sluka@flea.cz>
Cc: David Hnat <david.hnat@data-ing.cz>; Jan Hruska <jan.hruska@data-ing.cz>
Subject: Fwd: FW: FLEXIM
Ahoj,
na FN Plzeň je další problém se spuštěním klienta Flexim, jedná se o problém s proxy serverem, viz komunikace.
Za FN Plzeň řeší:
Karel Východský (SIS-IB)
mail : vychodsky@fnplzen.cz
tel : +420 377 402 252 (2252)
Prosím o prověření / nápravu, tzn. objednávám práci Vašeho technika.
Pokud tedy nebude chyba na Vaší straně, žádám aby práce Vašeho technika nepřesáhla 2h. Pokud si řešení bude vyžadovat více času, kontaktujte pana Hnáta a domluvte se na dalším postupu.
S pozdravem
Ondřej Brill
Data-Ing, s.r.o.
CZ, 326 00 Plzeň, Brojova 2113/16
+420 607 125 984 | ondrej.brill@data-ing.cz
www.data-ing.cz
----------
---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Vychodsky Karel <VYCHODSKY@fnplzen.cz>
Datum: 25. července 2017 8:24
Předmět: FW: FLEXIM
Komu: "ondrej.brill@data-ing.cz" <ondrej.brill@data-ing.cz>
Dobry den,
Problem je s největší pravdepodobnosti v tom, ze nase proxyna pouziva pro SSL svůj certifikat. Do Internet Exploreru ho naimportujeme domenovou politikou, do tech par Firefoxu a Google Chromu, co tu ve FN mame, ho nahazime rucne, a u ostatních programu je to vicemene celkem ‚vochmatika‘..
Od p. Jirouska se na Vas server v Internet Exploreru dostaneme (https://flea.flexim.cz:443), vrati 404ku, coz je OK.
Potrebovali bychom tomu programu vysvětlit, ze ma používat nas certifikat pro komunikaci, nekam ho naimportovat nebo tak. Zkousel jsem ho naimportovat v nastaveni Javy, ale neuspesne, to nezabralo.
Mate nejaky tip?? Dekuji..
S pozdravem,
Karel Východský (SIS-IB)
mail : vychodsky@fnplzen.cz
tel : +420 377 402 252 (2252)
----------
From: Jirousek Martin
Sent: Tuesday, July 25, 2017 8:08 AM
To: Vychodsky Karel
Cc: CVS Bory Velin; Stovicek Vladimir
Subject: FLEXIM
Ahoj,
Pořád FLEXIM nejde spustiti…..
Přeposílám email od pana Brilla ….
Dále následně prosím opravit na PC u vedoucího p.Šťovíčka – celý den bude mimo, ale bude mít PC zapnuté……PO-referent 6
A druhý počítač na našem Velíně na Borech - (telefon 2530) – PC – CVS-Velín
Děkuji
MARTIN J
----------
From: Brill, Ondrej [mailto:ondrej.brill@data-ing.cz]
Sent: Monday, July 24, 2017 3:52 PM
To: Jirousek Martin
Subject: Re: Odesláno z nástroje Výstřižky
Dobrý den,
dle všeho to vypadá, že klient Flexim nemůže stahovat z našeho serveru.
Řešení:
1. Kontaktujte Vaše IT oddělení, aby prověřili, proč klient nemůže navázat síťovou komunikaci z naším serverem, případně komunikaci povolili.
2. Zkusit přeinstalovat klienta Flexim.
3. Neznámá příčina, musíme analyzovat z naší i Vaší strany.
Zkuste prosím prověřit, poskytnu Vašemu IT součinnost.
Ondřej Brill
----------
Je nutné do PC:
1. aktualizovat / instalovat JAVA
2. instalovat Flexim.exe / ke stažení zde: http://newtopeni.flea.cz/
Aplikace komunikuje na portech:
8080 - protokol http, aktualizace aplikace ( download souborů a knihoven )
443 - protokol https, komunikace klient-server ( komprimované serializované java objekty )
Heslo se přenáší šifrovaně v protokolu HTTPS ( na portu 443 ).
Aplikace Flexim je pouze klient, který komunikuje s naším serverem:
flea.flexim.cz = 88.146.170.9
Ve Windows umí Flexim klient detekovat nastavený proxy server jak z konfigurace v Internet Exploreru na daném počítači,
tak přes tzv. WPAD protokol. Pak komunikace na flea.flexim.cz, samozřejmě probíhá přes tento zákaznický proxy server.
S pozdravem
----------
2017-07-24 12:40 GMT+02:00 Jirousek Martin <JIROUSEKM@fnplzen.cz>:
!image001.png!